[gilug.org] Hola gent!

2007-03-18 21:58:44 UTC

Això del Live-CD de la K-DEMar ho pots fer:

1. Obres la pàgina http://www.k-demar.org/
2. Polses sobre l'enllaç que apareix al centre de la pàgina
3. Polses sobre l'enllaç "Download" que t'apareix ben gros
4. Guardes el paquet que et fa descarregar a l'ordinador, en una carpeta
que tinguis fàcil de localitzar
5. Insereixes un CD-ROM verge a la unitat gravadora de CD
6. Obres la carpeta on està el fitxer aquest (K-DEMar_V4.3.1_Lyra.iso)
7. Si estàs fent servir la Ubuntu, polses amb el botó secundari del
ratolí sobre el fitxer, i li dónes a l'opció "Escriu al disc", i després
confirmes amb el botó "Escriure"
8. Una vegada ha acabat la gravació, reinicies l'ordinador amb el nou
Live-CD ficat.
9. El sistema iniciarà amb la K-DEMar del Live-CD, des d'on podràs obrir
el "Pc" i trobar el video WMV a reproduir.

El dg 18 de 03 del 2007 a les 12:45 +0100, en/na Pepitu Vadecurt va
escriure: