[gilug.org] Hola gent!

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-17 09:09:17 UTC

amb aixo tindras la clau de l'automatix,

gpg --keyserver subkeys.pgp.net --recv E23C5FC3
gpg --export --armor E23C5FC3 | sudo apt-key add -

si en fa falta alguna altra agafa les 8 ultimes xifres i fes lo mateix,

A Divendres, 16 de Març de 2007 20:28, Pepitu Vadecurt va escriure:
> Brrrr perdó per tanta sumsumcorda...
>
> Lo de les keys ho deia perquè quan intento engegar l'automatix em surt el
> següent missatge:
>
> Sorry automatix can not continue because some keys could not be downloaded,
> please try again later
>
> I això m'ho fa sempre (ho he provat aquesta tarda i ara al vespre)
>
> Salut.
>
> Eduard Carreras i Nadal <> escribió: El 16/03/07, Pepitu
Vadecurt  ha escrit: