[gilug.org] Pregunta sobre la xerrada de música i media

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-03-13 10:24:12 UTC

Hola, Ruben
Jo sóc qui va fer la xerrada de música.
Sobre el tema que em demanes no sé exactament el que vols. Si el que
t'interessa és desenvolupar alguna de les aplicacions ja existents, només has
d'anar a la web del projecte i mirar la documentació, el codi font, etc.
Però el que crec que vols, és treballar en algun pseudo llenguatge informàtic
que t'ajudi a construir les teves aplicacions musicals.
Precisament és en el tema que estic submergit ara: desenvolupament de sintes
virtuals que generen música a partir de models matemàtics. (No m'ho facis
explicar en 4 ratlles).
Com vaig dir a la xerrada un bon punt d'arrencada és:
http://linux-sound.org/
Aquí hi trobaràs gairebé tots els enllaços a tot tipus de projectes i
aplicacions.
Dóna un tomb per algun d'aquests projectes de diferents universitats:
http://clam.iua.upf.edu/ (El projecte Clam, de casa nostra)
http://chuck.cs.princeton.edu/ (llenguatge de programació d'audio)
http://ccrma.stanford.edu/software/stk/ (toolkit per a síntesi del so)
http://ccrma.stanford.edu/ (centre de recerca de síntesi musical)
etc, etc

Com pots veure, hi ha força material per començar a treballar.

Vinga, bona sort,

Xavier de Palau

A Dimarts 13 Març 2007 00:49, Ruben Martínez va escriure: