[gilug.org] Pregunta sobre la xerrada de música i media

Ruben Martínez ruchmann gmail com
2007-03-12 23:49:07 UTC

Bones.
Vaig assistir l'altre dia a la jornada que va organitzar el gilug a celrà el
passat dissabte.
Primer felicitar a tots els que ho han promogut ja que per aquí(girona) no
es troba gaire gent disposada a fer coses d'aquest tipus.

Em va agradar moltíssim la xerrada de media i voldria preguntar a la persona
que donaba la xerrada si sap alguna pàgina on hi hagi informació sobre
desenvolupament d'aplicacions musicals. Soc estudiant d'informàtica i
guitarrista amateur i m'agradaria fer el projecte de final de carrera
relacionat amb aquest tema.

Si algú sap si a la udg hi ha algú que domini del tema li agrairia.
Merci per tot.
A10.