[gilug.org] aiiiiiiiiii!

2007-03-12 10:43:56 UTC

Jo també he experimentat incidències amb el tema pantalles externes, ja
que l'habilitació de l'endoll VGA extern en el meu portàtil "Acer"
depenia d'un programet que la mateixa marca distribueix només per a
Microsoft Windows.

El què vaig fer és repassar la configuració tant des d'aquest programet
com des de la BIOS (abans de l'arrencada del sistema), per a dir-los a
tots que vull totes les pantalles i endolls funcionant de forma
incondicional.

Amb això, iniciant GNU/Linux ja es troba tot en marxa.
Una cosa que també pots provar amb el tema de la borrositat de pantalla,
és provar d'iniciar KUbuntu des del CD-ROM, a veure si veus el mateix
problema, o hi ha diferències amb el sistema instal·lat.

El dl 12 de 03 del 2007 a les 11:23 +0100, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure: