[gilug.org] aiiiiiiiiii!

Roser Rimbau caparrassa gmail com
2007-03-13 07:28:13 UTC

Gràcies per la resposta, Eduard i Narcís.

Sí, això del "kubuntu login" m'ho demana en una pantalla negra. De fet, és
la primera de les opcions que m'apareix (la segona és el "recovery mode, la
tercera no la recordo.) La 4a i la 5a són de Windows.

La targeta gràfica del portàtil és Nvidia.

Ara mateix la pantalla externa no reacciona gens, queda fosca tota l'estona.
Ah! Una estona sí que vaig treballar amb l'Ubuntu, però després va fallar.
El procés va ser així. Vaig descarregar un arxiu del gmail i no me'l volia
obrir. Era un arxiu que havia de corregir urgentment, de manera que vaig
tancar el kubuntu i vaig anar a windows. Torno a kubuntu, i ja no s'engega.
Potser el problema ve d'aquí, tot i que és més probable que vingui dels meus
intents per arreglar allò de la pantalla de la paret, no? Potser vaig tocar
alguna cosa que no tocava.

Bé, confio que ho solucionarem. Fins la propera!

Quan hi ha algun acte on puguem trobar més informació sobre Linux? Fareu més
xerrades en altres llocs? El meu company no va poder venir i té unes ganes
boges de passar-s'hi.

Mercis mils, anyway.

El 12/03/07, Eduard Carreras i Nadal <> ha escrit: