[gilug.org] aiiiiiiiiii!

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2007-03-12 10:23:21 UTC

Sembla com si no engegués el servidor X (mode gràfic), perquè el
"kubuntu login" t'ho demana a una pantalla negra?

Un cop engegues el portàtil quina opció tries per engegar, pq potser
si sense volguer has entrat a la "recovery mode" nosé si engega en
mode gràfic.

Un altre problema és que potser no està ben configurat la targeta
gràfica, però seria bastant extrany que allà a celrà funcionés bé i
l'endemà no :(
Quina targeta gràfica tens? nvidia, ati, ...

I lo de la pantalla externa a vegades hi ha problema també per culpa
de la targeta gràfica, pots mirar també si funciona endollant primer
la pantalla externa i després encenent l'ordinador?
Amb el meu portàtil per exemple em passa que ho haig de tenir tot
endollat abans d'encendre'l :)

A veure si ho podem solucionar tot això :)

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard