[gilug.org] aiiiiiiiiii!

Roser Rimbau caparrassa gmail com
2007-03-12 10:07:47 UTC

Hola hola hola.
He estat avui a Celrà, contenta com unes pasqües amb el Kubuntu, i ara que
sóc a casa diu que no vol funcionar. O sigui, quan inicio me demana el
KUBUNTU LOGIN, li poso el meu nom i després li poso la contrasenya però res,
d'allà no sortim.
Me surt una finestreta que diu: : i un parell de símbols més, i
ja no sé què més dir-li.

Per cert, moltes gràcies per l'ajuda a tots els que éreu allà. (Ara no és
que em senti massa agraïda -perquè no em funciona, bàsicament- però el
vostre esforç d'avui a Celrà el valoro igualment. De moment, us escric des
del windows (no m'ho tingueu en compte...)

Ah! També tinc un altre problema: tinc una pantalla plana penjada de la
paret, de 17, que em va més bé per treballar que no la del portàtil, i no
s'acaba d'entendre amb el Kubuntu. (Amb el windows sí). Es veu tot
lleugerament borrós i cada ics segons la imatge desapareix. On haig d'anar
per arreglar-ho? A can Automatix2?

Gràcies per tot, anyway.

roser