[gilug.org] Sistema a 64bit

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-03-01 14:33:15 UTC

Hola
A la reunió del 10 de febrer vaig comentar que sí hi havia diferència.
Les més grans és amb tot el multimèdia (processat d'ones,
compressió-descompressió, video, etc). I si participes en algun projecte
Boinc ( http://boinc.berkeley.edu/ ), la diferència és espectacular.
També he notat alguna diferència en càlculs matemàtics, compilacions, accés a
base de dades, etc. Però aquests últims no utilitzo d'una manera
significativa per poder comparar prou bé.
El problema dels 64bits que veig més gran és el de sempre: plugins del
firefox, falta de programari compilat, etc. En fi, una mica més complicat
pels neòfits.

Salut

Xavier de Palau

A Dijous 01 Març 2007 13:37, Narcis Garcia - GiLUG va escriure: