[gilug.org] Sistema a 64bit

2007-03-01 12:37:04 UTC

Algú va comentar a la reunió del passat 10 de febrer, que amb el sistema
operatiu compilat a 64bit tot va més o menys igual de ràpid que a 32bit.

Bé, ja es va dir que això passa amb les aplicacions més comunes
(ofimàtica i internet), però no amb aplicacions més "multimedia".

Després de 2 mesos de treballar amb una Ubuntu GNU/Linux 6.06 a 64bit i
veure com tot m'anava igual de normal que abans, avui he obtingut la
primera compensació:
El visor d'imatges gThumb m'ha convertit 400 fotografies a 640x480 del
format PNG a JPG en 40 segons.

M'agradaria saber si, apart de temes de tractament d'imatge o de so,
algú ha pogut notar diferències, per exemple, en processos massius de
base de dades.

Narcís