[gilug.org] Recuperacio de dades MySQL

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-07-13 11:48:32 UTC

La opció per activar-ho és o bé per línia de comandes amb
"--log=arxiu_de_log" o bé a través de l'arxiu my.cnf (que trobaràs a
/etc/my.cnf o /etc/mysql/my.cnf), al bloc del "mysqld", com a opció
"log=arxiu de log".

Si mires això, veuràs si està activat o no, i si ho està, sabràs a
quin arxiu es guarda la informació.

Com deies, si, implica una càrrega molt més gran per al servidor de
BBDD, i ocupa MOLT espai de disc si la càrrega és moderada. De tota
manera, la única utilitat d'aquesta opció és per revisar les
sentències SQL que arriben al servidor (per exemple, en un entorn de
desenvolupament per trobar querys redundants o errònies).

Sort!