[gilug.org] Recuperacio de dades MySQL

2007-07-13 11:31:15 UTC

Per una banda suposo que en aquest ordinador (que porta un Ubuntu 5
normal amb el XAMPP afegit) el logging aquest estaria desactivat. Però
per si de cas: algú sap la manera de veure si ho està o no?

Suposo a més a més que fer-li enregistrar al MySQL tot el què fa deu
amorrar una mica la màquina, i deu implicar una incontrolable ocupació
del disc dur (?)

En/na Quim Rovira ha escrit: