[gilug.org] Recuperacio de dades MySQL

David Riera riets ya com
2007-07-13 11:52:55 UTC

Uns solució podria ser intentar substituir les arxius de mysql per una copia
que puguis tenir, per exemple si fas copies de tot el servidor. Primer de tot
clar exportar les dades que tens ara. (No es garanteix que funcioni però
podria ser que si)

Si no és el cas i tampoc tens logs de mysql, (al fitxer my.sql has de tenir
descomentada la variable var ...) i estem parlant de pocs registres o de
registres molt mportants on segur que si tens logs son a l'apache (al log de
acces) . Allà sortirà per exemple si envies per get els formularis:
pagina?valor1=3&valor2=5...
a partir d'aquí deputrant una mica el fitxer podries reintroduir tots els
valors. Feina de xinos però si les dades son imprecindibles...

Salut

Si no ho te
A Divendres 13 Juliol 2007, Quim Rovira va escriure: