[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-01-30 14:35:32 UTC

A Dilluns 29 Gener 2007, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> hi ha gent del gilug que ha mostrat interès en col·laborar en les jornades
> de programari lliure que aquest any es faran al la UdG. Fer unes jornades
> és una feinada.
>
> Jo us proposo que en comptes de fer unes altres (en en sou molt lliures de
> fer-ne unes, dues o les que vulgueu) feu una proposta a la gent de les
> jornades i feu una part (des de uns tallers, o un debat, o el que creieu
> més oportú). Potser, pot ser interessant i aprofiteu els recursos que estan
> en marxa, etc.

Això que comentes està bé, i podríem col·laborar amb aquestes jornades que
dius, però jo penso que pel Gilug estaria bé que féssim alguna cosa pròpia.
Raons:

- Un dels motius pels quals ho vaig proposar és perquè el Gilug fa massa temps
que està moribund, i seria una manera de que la gent s'impliqués amb el
col·lectiu. Si en lloc de muntar-ho nosaltres participem d'una cosa ja
muntada (o mig muntada) em sembla que aquest aspecte pot quedar massa
dissolt.

- El problema que hi sol haver és que en haver-ho de fer en un dia és que si
hi ha moltes activitats, se solapen i la gent se n'ha de perdre algunes. Si
la gent de gnudg (és això, no?) fa unes jornades i el Gilug unes altres en un
altre dia, quedarà més repartit i, a més, tindrà més ressò.

- Més fàcil d'organitzar.  Em sembla que és més fàcil d'organitzar entre pocs,
ja que només cal que s'organitzin els qui vulguin fer alguna xerrada i buscar
un lloc. I tampoc no cal fer res de l'altre món, quan ho vam fer a les
Bernardes de Salt va anar de conya i tampoc va ser una gran matada: una mica
de difusió per internet i la preparació dels que explicaven coses, i vam
aconseguir que passessin per allà més d'un centenar de persones.

La meva idea era muntar una cosa senzilla, per trobar-nos i explicar quatre
coses. Tot i que també m'havia passat pel cap una altra solució per al Gilug:
l'eutanàsia ;), però depèn del que vulgui la gent, vosaltres direu...

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg