[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-01-29 15:51:09 UTC

El dl 29 de 01 del 2007 a les 13:51 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> Jo hi estic d'acord amb això de sumar jornades, i m'ofereixo a donar una
> sessió sobre OpenOffice i Mozilla per a usuaris temerosos del canvi.
>
> Narcís Garcia
>
> El dl 29 de 01 del 2007 a les 10:41 +0100, en/na Leopold
> Palomo-Avellaneda va escriure:

Em sembla que aquest dec ser jo... però tal i fa, jo estic a l'Udg, a
dins de l'udg s'ha format el gnudg () i també n'he
parlat allà de montar alguna cosa per aquestes jornades i s'ha dit que
quan s'acabés l'época d'examens, es faria.
Jo, com diu la leo, proposo de fer-ho conjuntament, tot i que després es
pot parlar de lo de la fàbrica de celrà i fer el curset d'introducció a
gnu/linux com vaig dir i vaig proposar.
Però el que crec que seria un error, és que ara que tenim una
oportunitat per difondre el programari lliure conjuntament amb l'Udg es
deixés passar aquesta oportunitat.
A partir d'aquí, ha de ser el gilug en massa qui digui que es fa i que
no es fa. Jo ja he deixat la meva posició clara.
Per cert, jo m'ofereixo a fer el "curset" d'introducció a gnu/linux amb
la meva documentació, que per cert, ja no la veig a la pàgina web :'(
Fins aviat ...
Ens llegim! :P