[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-01-30 20:01:00 UTC

El dt 30 de 01 del 2007 a les 15:35 +0100, en/na Oriol Pellicer va
escriure:
> A Dilluns 29 Gener 2007, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:

> Això que comentes està bé, i podríem col·laborar amb aquestes jornades que
> dius, però jo penso que pel Gilug estaria bé que féssim alguna cosa pròpia.
> Raons:
>
> - Un dels motius pels quals ho vaig proposar és perquè el Gilug fa massa temps
> que està moribund, i seria una manera de que la gent s'impliqués amb el
> col·lectiu. Si en lloc de muntar-ho nosaltres participem d'una cosa ja
> muntada (o mig muntada) em sembla que aquest aspecte pot quedar massa
> dissolt.
Per la meva opinió, si es fa així com dius tu, no tindrem tanta
repercussió ni ens forçarem tant com si hi ha algú al nostre costat o
per sobre nostra, depèn de com t'ho miris.

> - El problema que hi sol haver és que en haver-ho de fer en un dia és que si
> hi ha moltes activitats, se solapen i la gent se n'ha de perdre algunes. Si
> la gent de gnudg (és això, no?) fa unes jornades i el Gilug unes altres en un
> altre dia, quedarà més repartit i, a més, tindrà més ressò.
més ressó que les jornades de programari lliure ??? UPS!!! permetme que
en dubti ....

> - Més fàcil d'organitzar.  Em sembla que és més fàcil d'organitzar entre pocs,
> ja que només cal que s'organitzin els qui vulguin fer alguna xerrada i buscar
> un lloc. I tampoc no cal fer res de l'altre món, quan ho vam fer a les
> Bernardes de Salt va anar de conya i tampoc va ser una gran matada: una mica
> de difusió per internet i la preparació dels que explicaven coses, i vam
> aconseguir que passessin per allà més d'un centenar de persones.

Un centenar ??? home, va estar bé ... però sincerament, penso que o el
gilug mostra d'una vegada per totes que es viu o QUE ES MORI D'UNA
VEGADA PER TOTES!!!! total, no fem res, i jo el primer ....

> La meva idea era muntar una cosa senzilla, per trobar-nos i explicar quatre
> coses. Tot i que també m'havia passat pel cap una altra solució per al Gilug:
> l'eutanàsia ;), però depèn del que vulgui la gent, vosaltres direu...

I la repercussio que tindrem ?? quina serà ? a nivell de salt ? Girona
com a molt ??? i d'aqui 3 anys ho tornarem a fer i així podrem dir que
som d'un grup d'usuaris de linux i quedarà més freak ??
No comparteixo ni de bon tros, la teva opinió.
Penso que o bé ens posem les piles o potser que matem el gilug d'una
vegada per totes i deixem pas a gent que tingui ganes de fer coses
seguides i no una cada 2 o 3 anys.

> Salut!
I força al canut :P
P.D.: cap comentari d'aqui no va amb mala llet, tan sols deixo clara la
meva visió sobre el que ens ocupa, és viu o mort ?? demostrem que som
vius o passem de fer-ho organitzadament amb altra gent pk som massa
elitistes, per dir-ho d'alguna manera,i n'organitzem unes a la fàbrica
amb una molt més petita difussió que tindran les JPL ?
QUE FEM LLISTA ???
(QUE RESPONGUI TOTHOM QUI ESTIGUI DISPOSAT A DONAR LA CARA I A MOURE'S,
per lo bo i per lo dolent)

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com