[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-01-29 09:39:14 UTC

A Dilluns 29 Gener 2007, Xavier de Palau va escriure:
> Hola
> Això de les jornades estaria bé. Jo m'apuntaria com "alumne" als de
> seguretat wifi i al  d'Asterix. Si l'agenda m'ho permet,  puc oferir
> música-multimèdia, com sempre (gravació amb ardour, midi, etc o el que la
> gent demani). Però el primer cap de setmana de març no puc, hi ha un
> eclipsi de lluna i he d'estar al peu del canó per l'altra afició que tinc.
> Això sí, el control del telescopi i la web cam que retransmetrà
> l'efemèrides en directe per internet funcionarà amb GNU/Linux ;-)  (si la
> metereologia vol, clar)

Val, doncs posem les jornades al dissabte 10 de març i a canvi d'aquesta
modificació d'agenda tant costosa ens ofereixes un taller de
música/multimèdia. Què et sembla? :P

Mmmm... i els temes aquests d'astronomia també molarien, eh? :)

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg