[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-01-29 09:21:47 UTC

Hola
Això de les jornades estaria bé. Jo m'apuntaria com "alumne" als de seguretat
wifi i al  d'Asterix. Si l'agenda m'ho permet,  puc oferir música-multimèdia,
com sempre (gravació amb ardour, midi, etc o el que la gent demani). Però el
primer cap de setmana de març no puc, hi ha un eclipsi de lluna i he d'estar
al peu del canó per l'altra afició que tinc. Això sí, el control del
telescopi i la web cam que retransmetrà l'efemèrides en directe per internet
funcionarà amb GNU/Linux ;-)  (si la metereologia vol, clar)

Salut!

Xavier de Palau

A Dilluns 29 Gener 2007 09:37, Oriol Pellicer va escriure: