[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-01-29 10:01:05 UTC

Vinga doncs, apunto el 10 de març. Començaré a preparar un guió (s'accepten
propostes).
Pel tema astronomia, queda pendent per unes altres jornades...així tindrem
excusa per anar-ne fent sovint. Ara que si us estimeu més fer primer aquest i
el de música més endavant, cap problema.

Salut,

Xavier de Palau

A Dilluns 29 Gener 2007 10:39, Oriol Pellicer va escriure: