[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-01-28 22:40:26 UTC

El dg 28 de 01 del 2007 a les 19:00 +0100, en/na Quim Rovira va
escriure:

> [...]
> per fer les pràctiques per exemple ;)

> Sisi, no busco pas controvèrsia... simplement m'he trobat que després
> d'un grapat de mesos utilitzant la ubuntu dapper i la edgy tant a la
> feina com a casa... què vols que et digui, tot s'instal·la de forma
> molt mona i senzilla, però després m'he trobat paquets com el
> rawstudio que no inclouen els bugfixes oficials (i la darrera versió
> estable fa temps que ha sortit, i el patch també), i altres penjades
> aleatòries... nono, sincerament no vull atacar aquesta distribució,
> que m'ha semblat molt bé, però ben aviat tornaré a la debian, i aquest

DONÇS EM SEMBLA QUE JA EN SOM 2 QUE TORNAREM AL PAPA DEBIAN!!!!! :P
> P.D: Perdoneu-me aquesta intervenció tant fora de lloc ;)
FORA DE LLOC ? el què ??? les paraules se les endú el vent ... ja siguin
escrites o dites, no t'has de disculpar ni demanar disculpes per res :P
p.d.: si, ho sento, però continuo essent el passat de debian, en furtià
petit (d'edat) però més aviat grosset d'estatura i/o "complexura" :P
[OFFTOPIC]ESTÀ VIVA AQUESTA LLISTA ???sembla que si tot i la inproducció
que regne últimament en aquest l.u.g.[/OFFTOPIC]