[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-01-29 10:02:31 UTC

A Diumenge, 28 de Gener de 2007 19:00, Quim Rovira va escriure:

> [...]
> per fer les pràctiques per exemple ;)

> Sisi, no busco pas controvèrsia... simplement m'he trobat que després
> d'un grapat de mesos utilitzant la ubuntu dapper i la edgy tant a la
> feina com a casa... què vols que et digui, tot s'instal·la de forma
> molt mona i senzilla, però després m'he trobat paquets com el
> rawstudio que no inclouen els bugfixes oficials (i la darrera versió
> estable fa temps que ha sortit, i el patch també), i altres penjades
> aleatòries... nono, sincerament no vull atacar aquesta distribució,
> que m'ha semblat molt bé, però ben aviat tornaré a la debian, i aquest

un dels grans problemes que vaig trobar a l'Ubuntu va ser que el servidor de
paquets per defecte a la regió d'espanya donava dades incorrectes, lo que
feia impossible que el sistema funcionés correctament, i a vegades ni tant
sols instalava els paquets corresponents,
despres vaig canviar al servidor Ubuntu de frança que donava bé les
dades, pero tampoc em va agradar que no desenvolupessin els paquets menys
usats, o que no els tinguessin a la mateixa versió que els de Debian, (suposo
per falta de mitjans humans o tècnics).
fins que m'en vaig cansar i vaig tornar al Debian, que és lo que faig servir
ara, i per molts anys duri !