[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-01-28 18:00:36 UTC

On 1/28/07, Oriol Pellicer i Sabri� <> wrote:
> A Diumenge 28 Gener 2007, Quim Rovira va escriure:
>
> I què té a veure? Pel que he vist només t'afegeix una entrada al carregador
> d'arranc de windows per llavors botar d'aquest i començar la instal·lació de
> Debian normal (per xarxa, suposo), no?

Sisi, contra això rs a discutir, sembla un instal·lador ideal per
passar-li a la majoria dels meus companys de facultat quan volen linux
per fer les pràctiques per exemple ;)

> Ubuntu inestable? Potser la feisty fawn sí, però la resta... Podries posar un
> exemple?

> Ah, val! :P

Sisi, no busco pas controvèrsia... simplement m'he trobat que després
d'un grapat de mesos utilitzant la ubuntu dapper i la edgy tant a la
feina com a casa... què vols que et digui, tot s'instal·la de forma
molt mona i senzilla, però després m'he trobat paquets com el
rawstudio que no inclouen els bugfixes oficials (i la darrera versió
estable fa temps que ha sortit, i el patch també), i altres penjades
aleatòries... nono, sincerament no vull atacar aquesta distribució,
que m'ha semblat molt bé, però ben aviat tornaré a la debian, i aquest
cop serà per quedar-me!! muahahaha :P

P.D: Perdoneu-me aquesta intervenció tant fora de lloc ;)