[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Oriol Pellicer i =?utf-8?q?Sabri=C3?= oriol elsud org
2007-01-28 15:41:37 UTC

A Diumenge 28 Gener 2007, Quim Rovira va escriure:
> Si, certmanet són iniciatives com aquesta que simplifiquen tot el
> procés que acosten una mica més el Linux als no-informàtics.. de tota
> manera crec que és més propi d'ubuntu que de debian.. m'agrada pensar
> que debian encara no prioritza emplenenar-te el linux de coses mones
> que acaben per provocar el mateix que passa en windows...

I què té a veure? Pel que he vist només t'afegeix una entrada al carregador
d'arranc de windows per llavors botar d'aquest i començar la instal·lació de
Debian normal (per xarxa, suposo), no?

> tots els
> ubuntus que he provat pequen bastant d'inestables, en canvi els debian
> es comporten de forma bastant raonable...

Ubuntu inestable? Potser la feisty fawn sí, però la resta... Podries posar un
exemple?

> Això és una opinió, no voldria pas portar controvèrsia :P

Ah, val! :P

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg