[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-01-28 15:21:29 UTC

Per a gustos, sabors...
Aquesta és la grandesa de GNU/Linux. Si busques estabilitat, tens una distro,
si busques facilitat, l'altra; si ets músic, la de més enllà; si la vols
lleugera una altra;  etc, etc
Quina és millor? Estúpida pregunta. Quin és millor, el iogurt de maduixa o el
de llimona? A mi m'agrada la quallada.
Amb el windows, sempre el menjaràs amb les grasses saturades, sense poder
llegir l'etiqueta del contingut.
Provaré el Debian.exe aquest. Nous o vells sabors? No sé, però gairebé segur
que m'agradarà.

Apa, bona cuina!

Xavi

A Diumenge 28 Gener 2007 15:51, Quim Rovira va escriure: