[gilug.org] cintas DAT

March gmail march masip gmail com
2007-02-26 15:11:13 UTC

Bones,

Jo treballo amb diferents marques de unitats de cintes DAT amb servidors
linux, ubuntu, debian, redhat i fedora, i no he tingut mai cap problema, tot
sigui dit no he probat mai l'amanda, ho faig amb el tar (i el cron).
Les cintes són de la casa HP, i faig servir des de dds2 a dds4. No les
compro jo directament, però puc preguntar al departament de compres d'on
treballo a on les compren aqui a girona.

Per cert és molt senzill de treballar-hi, ara si es volen coses molt més
complicades cal buscar altres aplicacions com l'amanda.

Salut, ens veïem el dia 10 de març....

--
Salut,

March.
Linux registered user: #356760
"A medida que se profundiza en el
conocimiento, crece la sensación de no
tenerlo, pero no os preocupéis creo que le
pasa a toda la humanidad."