[gilug.org] cintas DAT

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-26 12:18:13 UTC

A Dilluns, 26 de Febrer de 2007 12:10, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Jo fa unes setmanes vaig trucar a IBM-Ibérica i no em van saber dir res
> sobre la comatibilitat amb GNU, ni tampoc de quins dels seus models
> estan disponibles a l'estat espanyol:
> http://www-5.ibm.com/storage/europe/es/tape/

truca a un majorista que estan mes interessats a vendre, que IBM es un
ministeri i si no coneixes a ningu no vas mes enlla de la secretaria

> Vaig intentar-ho amb aquesta marca perquè sé que recolzen GNU més
> decididament que d'altres.

IBM i HP també tenen molt bones cintes,

jo no me la jugaria amb una altre marca, aquest ha de ser un aparell fiable al
100 per 100,