[gilug.org] cintas DAT

2007-02-26 11:10:33 UTC

Jo fa unes setmanes vaig trucar a IBM-Ibérica i no em van saber dir res
sobre la comatibilitat amb GNU, ni tampoc de quins dels seus models
estan disponibles a l'estat espanyol:
http://www-5.ibm.com/storage/europe/es/tape/

Vaig intentar-ho amb aquesta marca perquè sé que recolzen GNU més
decididament que d'altres.

El dl 26 de 02 del 2007 a les 12:00 +0100, en/na David Casals va
escriure: