[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-20 20:20:10 UTC

A Dimarts, 20 de Febrer de 2007 16:43, David Casals va escriure:
> Tinc configurat el dnsmasq, que dona ip dinaica i fa de servidor de dns.
>
> La configuració de la xarxa com ho tinc configurat es:
>
> eth0 (inet) 192.168.1.x
> eth1 (lan) 192.168.99.x (ja que casi ningu la te assignada) si voleu ho
> canvio.
>
> Necessitaria saber una IP lliure i la passarela, no te el client de dhcp
> instal.lat i si ho puc tindre amb manual això que m'estalvio

ara afegeixo la configuracio, a on diu 192.168.45 has de canviar-ho per el
192.168.99 i el 192.168.44 per 192.168.1

si veieu que el apt-proxy no va en la teva maquina, compte amb que la meva
ja esta instalada i a punt, puc donar un cop de ma en lo que faci falta, o
al final portar-lo

com que no em deixa adjuntar aquests fitxers perque diu que son spam, els poso

http://jordipujol.blogdns.net/config.tar.gz