[gilug.org] proposata tema cartells

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-19 18:00:54 UTC

bones gent, m'ha passat pel cap posar en el cartell alguna captura de
pantalla d'alguna curset del que farem aquest dia.
Què us semblaria ?
ubuntu ?
mozilla?
openoffice?
enlightenment 17 ?
És una idea que m'ha passat pel cap quan he llegit els correus.
A veure si ens currem un cartell guapo i barato, tot i que suposo, que
imprimir captures d'aquestes, costarà més pasta, no ??
Ho dic pels colors i tot el rollo, ara que jo no dic que s'hagi de fer
això, però és una idea que m'ha passat pel cap :S
Ens llegim i veiem llista a les jornades!!
Fins aviat

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com