[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-20 15:43:04 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> [...]
>
> el apt-proxy es senzill, pero haurem de definir bé lo que necessitarem baixar
> perque el dia clau ja tinguem pre-carregat lo que faci falta,
> que la meva idea de fer el mirror es molt agosarada, un usuari d'un equip
> d'escriptori, dels 13 GB del testing instala menys de 1 GB
> es tracta de haber fet el dia abans una instalacio exactament igual i haurà
> canviat molt poc, pràcticament tot lo que es descarregui ja estarà en caché
>
> P.D. si vols tambe la configuracio del servidor dns,
> o del servidor dhcp ?, la posare per coherencia de les configuracions,

Tinc configurat el dnsmasq, que dona ip dinaica i fa de servidor de dns.

La configuració de la xarxa com ho tinc configurat es:

eth0 (inet) 192.168.1.x
eth1 (lan) 192.168.99.x (ja que casi ningu la te assignada) si voleu ho
canvio.

Necessitaria saber una IP lliure i la passarela, no te el client de dhcp
instal.lat i si ho puc tindre amb manual això que m'estalvio