[gilug.org] baixan't iso's

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-20 18:46:12 UTC

El dt 20 de 02 del 2007 a les 19:00 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> Jo vull instal·lar-me una Debian GNU/Linux estable, i m'és igual si la
> versió és antiga o moderna. Aquest és el meu interès per Debian.
> Per qualsevol altra tendència ja tinc Ubuntu o K-DEMar, que fins ara
> m'han anat prou bé.
>
> Narcís.
A veure, jo ja tinc 3 cd's cremats de la testing, si vols posar després
la stable, és molt fàcil de fer, has de canviar uns noms de fitxers i
actualitzar el sistema, i ja està.
L'arxiu que s'ha de modificar és :
/etc/apt/sources.list
has de canviar el testing per stable
deb file:/var/cache/apt-build/repository apt-build main
#deb file:///cdrom/ sarge main

#deb cdrom:[Debian GNU/Linux 3.1 r0a _Sarge_ - Official i386 Binary-1
(20050607)]/ unstabl
e contrib main

deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib

deb http://ftp.es.debian.org/debian/ testing main
deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ testing main

deb ftp://ftp.rediris.es/debian/ testing main
deb-src ftp://ftp.rediris.es/debian/ testing main
deb http://mirrors.kernel.org/debian unstable main non-free contrib
Aquests són les sources que tinc jo a la meva testing, donçs ho has de
canviar així :
[...]

deb http://security.debian.org/ stable/updates main contrib

deb http://ftp.es.debian.org/debian/ stable main
deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ stable main

deb ftp://ftp.rediris.es/debian/ stable main
deb-src ftp://ftp.rediris.es/debian/ stable main
### aquesta línea no et fa falta ######deb
http://mirrors.kernel.org/debian unstable main non-free contrib

Llavors fas un apt-get update && apt-get dist-upgrade && apt-get upgrade
i ja està, ja tindrasla teva debian amb stable.
I no hi ha més :P

Per cert, ja tinc uns quants cd's cremats, estic aprofitant avui que
tinc una mica de temps per dedicar a fer això.
M'he baixat la debian-testing-i386-netinst.iso com em sembla que ja he
dit i ho estic mirant que cada copia estigui correcta amb md5sum.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com