[gilug.org] baixan't iso's

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-02-20 19:11:00 UTC

No es pot passar d'una verssió més recent a una de més antiga, com a
mínim, pel que conec jo :)
És a dir.. si instal·les la debain sarge (actual estable), pots passar
a la etch (testing) però un cop estiguis a la etch, no pots fer
"downgrade" cap a la estable altre cop.

De tota manera, si no vols muntar un servidor, Narcís, et recomano la
testing, que com bé han dit, gairebé és a punt per sortir de l'ou.