[gilug.org] baixan't iso's

2007-02-20 18:00:11 UTC

Jo vull instal·lar-me una Debian GNU/Linux estable, i m'és igual si la
versió és antiga o moderna. Aquest és el meu interès per Debian.
Per qualsevol altra tendència ja tinc Ubuntu o K-DEMar, que fins ara
m'han anat prou bé.

Narcís.

El dt 20 de 02 del 2007 a les 17:54 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: