[gilug.org] [Fwd: Re: Ubuntus demanades]

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-16 07:23:25 UTC

Responc a tots com funciona el meu proxy cache i el per què.

Esta muntat amb Squid i no amb apt-proxy(tot i que també ho havia fet)

Que funcioni amb Squid implica que no es poden "grabar" el paquets al
servidor des de un cd.

Tinc configurat l'Squid pq cachegi tots els fitxers inferiors a 650Mb,
quin paquet de debian, ubuntu o cap altre distribució ocupa més que
això? Potser n'hi ha algun pero no son els d'us general.

El proxy esta montat amb Squid per què jo treballo amb Gentoo i per tant
l'apt-proxy no em serveix, però tant els repositoris d'ubuntu com els de
Gentoo es descarreguen via http i per tant l'Squid em va perfecte.

Abans de provar-ho amb l'Squid ho vaig probar amb l'apt-proxy,
presisament per fer install party's, pero amb una adsl de 3 Mb vaig
tardar 7 dies a tindre un repositori d'Ubuntu apunt i clar després
d'aquest temps ja estava desactualitzat, si a mes he de tindre el de
debian segur que no estic al dia, mentre que amb Squid com que la
petició es fa directament als servidors de la distribució i només guarda
els que s'han d'utilitzar es molt mes agil.

Una màquina inferior però amb una configuració molt semblant, va ser
utilitzada a les II jornades de programari lliure de ripoll i a alguna
altre party amb resultats mes que bons.

Atentament
David Casals
hakd0c