[gilug.org] El LiveCD muntar el propi CD

2007-12-23 11:42:59 UTC

Ho provaré amb un ordinador amb 1GB de RAM, però jo he vist algun
Live-CD que sense precarregar-se sencer munta la pròpia unitat.

Amb GNU/Linux és possible muntar vàries vegades una mateixa unitat de
disc? Per exemple, muntar /dev/sda1 com a /media/un i /media/dos
simultàniament.

El dg 23 de 12 del 2007 a les 12:03 +0100, en/na Enric Vergés i Prats va
escriure: