[gilug.org] El LiveCD muntar el propi CD

Enric Vergés i Prats enric enricverges cat
2007-12-23 11:03:29 UTC

Narcis,

Jo crec que el problema que tens es que el lector de cd el te muntat com
a font per la execusió del sistema, tintries que provar si pots executar
el live cd amb la opció docache (el live cd de gento ho permet) i copia
a la memoria ram tot el necesari per funcionar i permet el muntar el
dev/cdrom.

Be ja diras si es correcte el que penso.

Salutacions i bon nadal.
Enric

El ds 22 de 12 del 2007 a les 16:06 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: