[gilug.org] Idea del Cafe-install

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-12 11:03:57 UTC

Enric Hola

Es d'agrair la teva postura, però quant fas un esforç per "lligar" un cosa
així , i ves certes postures , la veritat dona ganes de plegar , més quant
ja hi ha persones que s'ofereixen a deixar local, equips etc..

en està vist que a l'estiu lo  millor a la platja...

Salut!!

Xavi

El 12/08/07, Enric Vergés i Prats <> ha escrit: