[gilug.org] Idea del Cafe-install

Enric Vergés i Prats enric enricverges cat
2007-08-12 08:42:42 UTC

El ds 11 de 08 del 2007 a les 12:02 +0200, en/na xavi linux va escriure:

> Hola
>
> Bé davant de tanta filosofia , explico la meva idea inicial:
>
> No es que jo vulgui instal.lar o no el meu portàtil, que avui dia "te
> una bona salut i programari", o sigui que es queda
> així.-
>
> La idea era per aquells com ara jo que tenim família compromisos
> etc...i no podem anar a les  Jornades Oficials, del gilug.-
>
> Es més una trobada amb gent que no "som grans experts", i de vegades
> tenim dubtes etc, i alhora xerrar sobre linux i si ens podem ajudar
> [...]

Hola, Xavi i tots,

En primer lloc crec que aquest moment, la majoria de vacançes,ocupació
familiar, etc.
Personalment no m'és possible el venir, però crec que aquestes trobades
poden ser una bona forma de comunicació i compartició de coneixements.

Cal que ho fomentem i que sempre hi assisteixi qui pugui i sense que
ningú  es rasgui les vestidures.   Tot es compatible.

Salutacions