[gilug.org] repositoris debian

David Casals hakd0c telefonica net
2007-08-11 15:16:25 UTC

Hola

Acabo d'instal·lar debian 4 per primera vegada de manera una mica
seriosa i em trobo que em falten molts paquets, per exemple no tinc el
programa dsniff.

el meu sources.list conte

el dvd 1 que es amb el que he fet la instal·lació. i

ftp.es.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free

security.debian.org lenny/updates main contrib non-free

tant per binaris com per fonts.

Pero lo dit, trobo a faltar paquets que si tinc de normal amb ubuntu.
Quins repositoris em recomaneu que afageixi.

i ja posats m'agradaria fer probes amb algun sniffer, en un principi
només busco p2p,  si pot ser per linea de comandes o com  a molt via web
millor

gracies
Atentament
David Casals