[gilug.org] repositoris debian

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-11 16:29:06 UTC

A Dissabte 11 Agost 2007 17:16, David Casals va escriure:
> Hola
>
> Acabo d'instal·lar debian 4 per primera vegada de manera una mica
> seriosa i em trobo que em falten molts paquets, per exemple no tinc el
> programa dsniff.
>
> el meu sources.list conte
>
> el dvd 1 que es amb el que he fet la instal·lació. i
>
> ftp.es.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free
>
> security.debian.org lenny/updates main contrib non-free
>
> tant per binaris com per fonts.
>

> Pero lo dit, trobo a faltar paquets que si tinc de normal amb ubuntu.
> Quins repositoris em recomaneu que afageixi.

crec que dsniff ja es troba en aquest repositori, però no s'ha instal.lat.
( no es sol instal.lar, aquest és un paquet per gent que vol fer coses rares )
per posar-lo executa:

apt-get install dsniff

> i ja posats m'agradaria fer probes amb algun sniffer, en un principi
> només busco p2p,  si pot ser per linea de comandes o com  a molt via web
> millor

si vols trobar quins paquets hi ha segons en relacio a algun tema posa:

apt-get search p2p

o també:

apt-get search sniff

instal.la aptitude, amb

apt-get install aptitude

quan l'engegues des d'un terminal de Konsole, fa un arbre dels paquets
disponibles, i et dona possibilitats d'instal.lació o actualització

necessites més ajuda amb els sources.list, apt-get, apt-cache, aptitude. ?