[gilug.org] openoffice

David Casals hakd0c telefonica net
2007-08-08 14:07:20 UTC

Estic fent un document amb l'OpenOffice en què necessito posar un peu de
pàgina i una capçalera a totes les pàgines excepte a la pàgina del titol
i a la de l'index.

Les pàgines estan en format per per defecte i li puc dir que la següent
sigui primera pagina o index o altres coses aixi. El problema es que me
la insereix a posterior i per tant em queda una primera pàgina no
aprofitable ja que si l'esborro el titol torna a ser una pagina per
defecte i no la primera pagina.

La idea es

jo tinc:

títol -> pagina normal

necessito:

títol -> index -> pagina normal

Ell em crea

títol -> pagina per defecte -> index -> pagina normal

No aconsegueixo treure aquesta pàgina en blanc sense que la pàgina de
l'index o la del títol deixin de ser lo què son.

Algu te alguna idea?

També m'agradaria fer diagrames tipus els del Microsoft Visio, amb
antenes, servidors, routers ... i amb l'Openoffice no ho aconsegueixo,
es pot? hi ha algun programa que m'ho permeti?

Atentament
David Casals
hakd0c