[gilug.org] openoffice

telejet telejet gmail com
2007-08-08 14:46:16 UTC

En openoffice, a part de fer-ho des de Format-pàgina on només pots
escollir el format següent és millor:
1. situar-te a la pàgina que vulguis i aleshores cliques a la primera
icona de la barra de Formatació (un full blanc amb una mà assenyalant)
2. s'obre un menú on la quarta icona superior és el format de la pàgina
3. tries si vols índex, primera pàgina o el que vulguis amb doble clic i
llestos

ho pots fer a totes les planes que vulguis.

En quan als dibuixets ni idea, però amb el Draw (vectorial com el visio)
ho hauries de poder fer.

Fins ara,

Ivan
En/na David Casals ha escrit: