[gilug.org] Dubte sobre carpetes de correu-e

2007-08-08 14:44:30 UTC

En comptes de Google, m'estimo més utilitzar un protocol prou
normalitzat com IMAP, això mentre no trobi una prou flexible manera
d'emmagatzemar-ho en un PC meu.

He llegit a la Wikipedia (es,en) diversos avantatges, inconvenients,
compatibilitats i incompatibilitats amb els formats "maildir" i "mbox",
ja que cada programa s'ho ha muntat/interpretat una mica a la seva
manera això del format de magatzem.

Potser una alternativa seria que els clients de correu-e emmagatzemessin
el correu en una base de dades convencional?

En/na Albert Martin ha escrit: