[gilug.org] Kde Gutsy NO accentua en Catalá bè?? ( nomès aqui)

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-01 09:16:05 UTC

Bones..

Ja m'agradaria (disculpa el meu cat), peró ès una cosa, que la veritat,
sempre he tingut pendent juntament amb l'angles,
la veritat es que feina, nens etc..m'han deixat poc temps.

No es que no m'agradi al contrari, pero, sempre que puc dedico mès hores a
linux, etc , m'encanta i fa uns anyets que vaig començar, pero tot s'apren
poco a poc .

Ah i Merci, i aviam si ens veiem per alguna kdd o jornades del gilug que
tinc ganes d'anar-hi, pero sempre em surt alguna cosa pel mig.

Salut

(I calor) buff

Xavi

El 01/08/07, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas <> ha
escrit: