[gilug.org] Kde Gutsy NO accentua en Catalá bè?? ( nomès aqui)

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-08-01 05:33:53 UTC

A Dimarts 31 Juliol 2007 17:20, xavi linux va escriure:
> Ep Hola.
>

> Ja se que el meu catalá escrit es mes que desitgable, peró quant vaig
> estudiar ho feiem amb "l'idioma del imperio" per nassos. i desprès entre
> feina i altres coses m'ha quedat com "assignatura pendent"...si algú
> s'ofereix a donar-me classes ja m'agradaria, ja...;)

Ei, de bon rotllo, eh?

Si tingués temps, ja ho faria, ja. El que passa és que amb les nenes (3) no
tinc temps per res.
Perque a més veig que téns molta capacitat d'aprendre, fa quatre dies que et
veig per la llista i crec que ja has avançat més que jo en dos anys i mig
d'ús de GNU/Linux. Suposo que en veure't amb tanta empenta m'havia pensat que
eres jovenàs i per això el comentari.
Jo també vaig estudiar en la "lengua del imperio", i els dissabtes anava a
l'escola a resar el rosari (i no era de capellans, era un "colegio
nacional"). Suposo que hi ha gent que té més facilitat amb els idiomes, pel
que fa a la part gramatical, i potser per això em va quedar més.
A veure si algun dia fem una quedada del Gilug i ens coneixem.

Salut, i ens llegim,

Dani