[gilug.org] idioma de OOo amb Ubuntu-Livecd

telejet telejet gmail com
2007-08-01 07:03:36 UTC

Hola,

Em sembla que si no el vols liar fent el teu CD et pot anar bé l'edició
catalana que van fer els d'ubuntu-cat, és la mateixa 7.04 però ja
catalanitzada, és a dir que no has de fer-hi res més, l'engegues com nun
LiveCD i llestos.

La trobaràs a ftp://ftp.caliu.cat/pub/distribucions/ubuntu-cat (tens
ubuntu i kubuntu)

Fins ara,

Ivan

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: