[gilug.org] Llistat de persones amb accés al projecte de sourceforge

Raul Perez raul web4linux org
2006-11-05 19:55:32 UTC

Aveure ... abans de poder fer la migració també sería interessant que
féssim un xic de neteja del projecte que tenim a sourceforge.

Actualment hi ha aquestes persones amb accés desenvolupador i/o
administració al projecte :

Administradors
----------------------

afro_style (admin)
giro (admin)
rpj ( admin ) <--- sóc jo.

Desenvolupadors
-------------------------

albertmg
corellian
jmones
klownphp
nirvanis
pa1et
teixi
thc-sud
tomcatbsd
xavierdil

Quan al meu usuari i al de l'Afr0 per suposat que seguirem col·laborant
en feina amb el gilug amb el que aquests dos ja els deixo com a
administradors.

Quan al 3er administrador en Giro. Ets viu ? En vols seguir sent ?

I als desenvolupadors doncs el mateix. Sería bó saber qui d'aquests vol
seguir sent-hi o fins i tot quins altres que no hi siguin s'hi volen
afegir.

A la crida que vaig fer ahir sobre si algú volía ajudar-nos a l'Eduard i
a mi a fer la migració del gilug només m'ha contestat en Jordi Pujol.
Cap més.

Què us sembla si donem una setmana ( fins al proper dia 12 de Novembre )
perque la gent es pronunciï ? Així els que no vulguin ser-hi o
simplement no dónguin senyals de vida els podrem eliminar d'aquesta
llista ja fa així com 3-4 anys que no s'actualitza.

Jordi .. he vist la teva crida a la llista de desenvolupament i ja m'has
dit el teu usuari a SF.net. Si et sembla encara no toco res del projecte
i deixo passar aquesta setmana.

En quan fem la neteja t'afegiré sens falta perque tinguis escriptura al
dipòsit de codi.

--
Raul Perez <>
Web4Linux