[gilug.org] no es pot entrar a la web del gilug

Raul Perez raul web4linux org
2006-11-05 19:59:37 UTC

On Sun, 2006-11-05 at 20:18 +0100, Oriol Pellicer i Sabrià wrote:
> Crec que ja està, però s'hauria de migrar, tal com dius, a una nova versió. Fa
> pocs dies va passar el mateix, i probablement és a causa del que comentes.

Si .. als que sou administradors al drupal si aneu a la secció de logs
podreu veure que el que passa és que la taula de sessions queda molt
plena degut a la gran quantitat de crides que rep.

Arriva un moment que falla el mysql, genera una sessió idéntica que
provoca que no es pugui guardar a la base de dades ( ja que ha de ser
única ) i fa que la taula es corrompeixi.

Salut!