[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Marc Torres sarinyo gmail com
2006-05-18 15:56:00 UTC

El 18/05/06, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit:

> La guerra dels editors començat ha :P
Jejeje, encara que la llista estés adormida, veig que la gent es
desperta ràpid :-D
<flame start> ;)

> Debug a un php?
>
> només s'ha d'activar que el php et mostri els warnings i els errors
> només miran la plana ja veuràs quina merda de programa estas fent...
> no nessesito que un programa fet amb java que triga l'ostia a carregar
> m'hi digui, ja tinc l'apache :)
:-DDDDD
Ja sé que el problema principal de l'eclipse és el que tarda a
carregar... (ai, el java...) I evidentment el vim carrega tres mil
dues-centes setze vegades més ràpid que l'eclipse, però bé, tinc un
portàtil força decent i amb pocs segons ja tinc carregat l'eclipse.

A l'albert, gràcies per l'enllaç, sempre és bo!

A en Giro, gràcies pel consell, però la meva intenció és tenir el codi
al repositori (és correcte en català?) svn i anar-lo desant allà.
L'ftp el necessito per pujar els fitxers php al servidor i fer la
prova

A l'eduard, dir-li que potser provaré el gvim, a veure què tal...
(encara que sóc Kde-ero i això de tenir les gtk només pel vim... vinga
segon flame, start! ;-D)

Algú més a la sala? :-D

Salute!

Marc.