[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Albert Martin albert martin gmail com
2006-05-18 09:39:37 UTC

Bones,

A la feina fem servir eclipse amb subversion i la veritat és que va
molt i molt bé. Et recomano que el provis.

A easyeclipse.org tens "distribucions" d'eclipse per treballar amb
diferents entorns i llenguatges, que ja venen amb varis plugins per
facilitar la feina:

 http://www.easyeclipse.org/site/distributions/index.html

per exemple el de LAMP ja ve amb el plugin del php (es pot debugar php
amb el debugger de l'eclipse!), acces a BD, colorejat, autocomplete,
etc etc etc

I en quant al subversion, pots instalarte el plugin apart (
http://subclipse.tigris.org/ )

Nosaltres per l'aplicació web que acabem de llançar (
http://mo.neytrack.in ) fem servir el trist Ultraedit, però estic
esperant tenir un moment per passarme a eclipse.

Salut!

Albert